valbo och falun

hajjjjjjjjjjjjoooooooooaaaa!
jag är väldigt stressad och känner att jag har bråttom så det här får bli en kort jävel :p
i fredags var jag i FALUUUUUUUUUUN med jenny penny. det började 19:00 och jag kom dit 18:58 (y) HEJJA MIG! min sis skulle hämta mig ifrån jobbet och var sen (as usual) så vi kom typ inte iväg förrän 17:40 äta skulle dom åxå göra. så jenny penny fick vänta i nån timma, stackarn! men du är tapper, penny :)
på någe sätt och vis hamnade vi längst fram! hör och häpna! :o HAHA! först stod vi typ på 3e raden men hasade oss sakta längre och längre fram sen efter anders johanssons framträdande gick typ 5 utav fansen så vi snodde deras plats! :D en mycket lyckad kväll för övrigt! tack alla som var en del utav min kväll :) ni gjorde den fin!

så nu bär det av till valbo. EMD har signering där :) mina folks är redan där och jag sitter här hemma i pyamas (y) way to go, em. känner mig inte lika AAAAAAAAAAAAOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA längre, om ni förstår vad jag menar ;) haha! kan vara lite svårt ibland men ah. jag måste dra och fixa mig nu!! puss honeys :*

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, nej faktistk inte :p
jag såg det på ellos dagen innan, men då va mina storlekar slut och så ba hittar jag på cubus och vart överlycklig :D det finns jättemånga färger oxå :) supersköna dessutom, ska nog köpa mig flera :P på ellos är det precis likadana men då kostar dom 98:- :o
snacka om vilket kap jag gjorde ;)
PUSSSS&KÄRLEK :*

2008-05-26 @ 17:49:44
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0