smoothie och skitungar.

hej solstrålar.
här sitter jag och knaprar marabou och jag kände för att blogga lite. idag har det varit en minst sagt underbar dag!! soooooolskeeeeen :) det gillar vi! man känner sig så mycket piggare när man fått i sig en dos D vitamin.
runt 15:00 tiden kom brorsan med sina ungar och lämnade över dom till oss. alexander och kevin. sockersöta!! alexander har precis fyllt 2 och kevin är lite drygt ett halvår. så jag, mamma och pappa har varit barnvakt hela eftermiddagen. alexander har precis lärt sig att säga emi eller typ emli :p haha! duuuuktig.
innan dom kom satt jag och sctekte bara. I 5 TIMMAR! :o så jag är lite kräftbrun för tillfället :p gjorde mig årets första smoothie åxå! massa jordgubbar, glass och lite mjölk + en finfin mixer så blev den perfekt. SÅ gott!
jag borde egentligen göra massa läxor. -.- svenska, textil, bild and so on... men det är LÖRDAG! jag tar tag i det imorgon (a) lato emelie. nej, nu ska jag göra annat, fast vad vet jag inte riktigt. hoho! kanske ner på crusingen ikväll? NÄH! bara massa fjortisar och raggare. det orkar jag inte med. ;p pusss sweets :*

image8


Kommentarer
Postat av: Lovisa

guud va gott,
skönt att svalka sig med en smoothie såhär i värmen :)

pussss (L)

2008-05-10 @ 18:50:52
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se
Postat av: ääm

det var suuuuuuupergott :)
prova du åxå! PUSSSS

2008-05-10 @ 19:10:27
URL: http://emeliewesstrom.blogg.se
Postat av: Linnéa the one and only

men emelie, huvudingrediensen i smoothie är ju yoghurt.. det du gjorde verkade vara mer än milkshake ;P

2008-06-25 @ 01:46:23
Postat av: emelie.

men linneá, har man inte yoghurt så tager man vad man haver vafan! :o :p

2008-08-13 @ 01:36:34
URL: http://fantomenpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0