skoltrött in my ass och ballongmobil

HEY!
shit vad jag är dålig på att blogga!! :o shame on me.
en anledning är att jag just nu har praktik på gina tricot och den varar i 2 veckor framöver. ÄNTLIGEN är denna nästan slut.
jag har totalt ändrat uppfattning om jobb och skit, jag ska ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer klaga på att jag är skoltrött, att det är för mycket prov, att jag vill bli gammal och börja jobba; det vill jag verkligen inte! jobbar man i butik är arbetstiderna är kassa och man står hela dagarna. mina fötter är döende för dom som ville veta.
natten var en väldigt händelserik sådan! HAHA! jag kan inte göra annat än att skratta åt den. jag somnade 21:30 MED KLÄDERNA PÅ och vaknade vid 03:00 med mobilen i handen och på något knepigt vis så kastade jag ner den på golvet och vad stod där? JO, ett glas vatten. PLOPP! jag sprang ner för att föna den (det brukar funka varje gång) dock inte denna. så nu ser mitt batteri ut som en ballong. hejja mig! jag klarar mig fan inte utan den!!
aja, nu är det som det är :/ jag ska förresten till cypern i augusti och sen ska vi ta en tripp till egypten. FYFAN VAD KUL! :D jag ser fram emot det sjukt mycket! ge mig sommar!
nu ska jag kila. puss på er sötisar :*
förresten, vilka kommer till falun imorgon? :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahaha, jag har precis gjort samma med mina mobil -.- hhah, fast jag råka tappa min i spyhinken när jag va magsjuk. men du kan vara lugn, det va bara vanligt vatten i den då :P
men jag fick lov att köpa nytt batteri :o

PUSSSS

2008-05-22 @ 20:05:22
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se
Postat av: Jenny

Det är ju jätte kul att jobba :D

2008-05-22 @ 21:33:19
URL: http://bitchwegotaproblem.blogg,se
Postat av: emelie

tingeling: HAHAHHA! shit, innan du sa att det bara var vatten i blev jag lite illamående :p typ hur mkt kostar ett nytt batteri? love on u

2008-05-23 @ 08:21:31
URL: http://emeliewesstrom.blogg.se
Postat av: Lovisa

svar: hmm, ja vad kosta det?! (a)
tror det typ va ungefär 200:-
men det är bra pris, jag beställde på internet. gå in på price runner så hittar du billigaste priset oxå ;)
love on uuuu (L)
HJÄRTA

2008-05-24 @ 11:32:49
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se
Postat av: nathalie

jag tappade min mobil i toaletten för ett tag sen. haha. xD

2008-05-24 @ 17:05:15
Postat av: emelie

nathalie: HAHAHHAHA! fan va keff för det har jag me gjort :p första gången tappade jag den i toan, andra i badkaret och nu i glaset. HEJJAA!
ting: tack honey! :) måste springa och köpa ett NU för jag klarar mig inte. love.

2008-05-24 @ 19:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0