ny header och svenstavik.

hejhopp peeps.
erika har hjälpt mig med en ny header. tack söt! :) är inte kompis med alla på bilderna så det  kändes lite opassande, dock jag ville ha bilder på kompisar, men eftersom jag inte är värst mycket till paparazzi och hade väldigt få bilder på datorn så fick det bli såhär simpelt. känns lite ego men ni vet att jag älskar er ändå, tjejer.
igår var jag i svenstavik och såg EMD. konserten var GRYM, självfallet! men resten blev inte riktigt som jag ville men vafan! jag var där för grabbarna, dessutom hade jag en aning om hur det skulle bli. jag vet vad du har för inverkan på folk. okej, haha! alla vet inte vad jag snackar om så jag tror jag byter samtalsämne. Danny var iallafall socker!! mammi och pappi åkte med mig och att åka dit gick jättesnabbt :o men hem... shit! det  var typ den längsta resan ever kändes det som! sov på hotell, det blev lite oväntat men myyyyyyyyyys ;) nu måste jag sova. puss snuttegullisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0