lotusminnen och kommande minnen.

hej mina små vännor :)
jag är fortfarande hemma ifrån skolan. halsen tycks fan inte bli nå bättre, och inte heller huvudvärken. kill me, somebody? eller nej :p gör fan inte det. be istället för att det ska bli bättre ;) haha! sitter och pratar med lovisa på msn och hon skickar gamla videosar ifrån lotus i eskilstuna när EMD var där. SHIT vad jag saknar den dagen. 4/4-08 - en dag jag ALLTID kommer minnas. http://tinypic.com/player.php?v=11brf47&s=3 < checka videon!!! :p just den är speciell för mig.
jag måste verkligen bli bättre på att knäppa kort! tråkigt att inte ha egna kort ifrån konserterna och jag måste ju spara dom tills jag blir gammal och visa mina barn hur knäpp jag var.... eh... eller nått :p vill inte ha barn men jag kan ju alltid visa för min man... eh... ah! HAHA! :D
jag vill verkligen HA MER PENGAR! för 15e maj är det rix i stockholm som gäller, och det kan jag bara inte missa. dagen före kommer grabbarna till täby sen eskilstuna signering 17e, och konsert i vara samma dag. vi får se :p men jag måste gå på rix iallafall.
puss :*

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej!

Jag skriver just nu min C-uppsats vid Umeå Universitet om bloggar och undrar om du är intresserad av att svara på lite frågor kring ditt bloggande? Intervjun behöver inte ta särskilt lång tid utan det är lite upp till dig och hur mycket du vill berätta om ditt bloggande.

Jag väljer helt slumpmässigt ut bloggar, och min uppsats kommer att baseras på ett flertal intervjuer.

Jag lyckades inte hitta några kontaktuppgifter för att nå dig direkt så jag använder mig av detta sätt och ber om ursäkt för det, hoppas du har överseende.

Om du tycker att det låter som något du kan ställa upp på och/eller vill veta mer, skicka ett mail till mig på [email protected]! (Känn dig annars fri att ta bort kommentaren!)

Mvh

Mikael

2008-05-06 @ 21:00:20
Postat av: jenny

hoppas du haft en underbar dag!

2008-05-06 @ 21:00:48
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Jenny

Emelie, glöm inte att komma till skolan imorgon. Nationella i matte då :o
Jag är också sjuk, varit hemma båda skoldagarna.
Men glöm inte att imorgon är det viktigt att gå ;)

2008-05-06 @ 21:16:14
URL: http://bitchwegotaproblem.blogg.se
Postat av: Lovisa

ååh, den där är speciell för mig med :')
"I gonna run to youuu"
sötsötsötsöt!

men hey, är det signering i etuna? :D

2008-05-07 @ 19:04:11
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se
Postat av: sassa

åhh, lotus in my heart!

2008-05-12 @ 16:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0