ica-stig och medeltiden.

EEEEEEO   :)
nu är det dags för ännu ett blogginlägg. VET NI VEM JAG SÅG PÅ LOS SOMBREROS IGÅR? :D HAHAHA! ica-stig!! det var lite kul. han satt bordet framför mig så jag hade span på han ;) eh... inte sånt span. haha! han såg  sur ut :/ pratade inge snällt med servitrisen heller. han hade nån kompis vid bordet och ändå pratade han i pelefon under hela middagen. trevlig sällskap.... zzzzz.. :p nej, ica-stig är säkert trevlig. höh! han e min nya idol :D förresten så såg han mycket äldre ut i verkligheten än på tv :o men tv, vad kan dom INTE göra? nej, nu är vi snälla.
gjorde nyss en resa i böckernas värld tillbaka till 400 ekr till 1400-talet då medeltiden existerade. vi har prov i det imorgon och jag kände att det var nödvändigt att läsa igenom allt. faktiskt väldigt intressant :)
nu måste jag fortsätta innan medium 21:00.
älska varandra NU! man har inte varandra förevigt. puss! :*

Kommentarer
Postat av: charming man

han är ju bäst:)

2008-05-08 @ 20:17:26
URL: http://charmingman.se
Postat av: Jenny

haha på tv är han ju för söt xD
VISST ÄR DET INTRESANT? jag tycker fasen medeltiden va värsta intresanta. Läs historia på inviduella valen vettja haha ;)

2008-05-08 @ 21:15:49
URL: http://bitchwegotaproblem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0