STOP!

läste i gårdagens aftonbladet att de 4 ALLRA SISTA europeiska noshörningarna vid liv har skjutits ner. FYYYYYYYYYYYYYYYY SJUTTON! varför? :/ världen e en ont plats.
jag var bara tvungen att skriva det.
idag har varit en bra dag! :-) handlat på ica maxi (inlove i den affären), handlat leksaker, ätit på max, åkt hem till broder och gratulerat hans unge, kevin som fyllt 1 år :), och blablabla. en glad dag helt enkelt.
shit vad min blogg håller på och dör känner jag! jag e en helt värdelös bloggare asså -.-
ni får höra nått kul när jag har nått på G ;) det enda jag ville komma till med det här inlägget var: STOPPA UTROTNINGEN UTAV DJUR! brabra!
ha nu e fet midsommar och sup inte sönder :) var hemma och dö med föräldrarna ist.... som jag ska göra. HAHA!
puss och klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0