kubb&stad.

tjjooooolish krabbor     .. :) HAHA!
iallafall..
sommarlov sommarlov sommarlov...
innan sommarlovet kommer är det de enda man längtar efter. men när det är här så kanske det inte är lika underbart som man föreställt sig. man bygger upp en PERFEKT plan över allt kul man ska hitt på. för mig brukar det inte alltid bli som jag tänkt mig.. men nu ska jag fan ta tag i sommarlovet! efteråt ska jag kunna känna att jag har gjort det jag ville och jag har spenderat varje dag väl. när det är dags att börja jobba så kommer vi väl inse hur mycket bättre det var med ett 10 veckors sommarlov än semester på kanske 4. it SUCKS! så ta vara på dan' :)
slut på vuxenprat.
jag&big sis har precis spelat kubb och guess what? jag förlorade ALLA gångerna och aah, jag skyller på min dåliga syn. haha! men faktiskt så ser jag riktigt riktigt illa. på tal om att se illa så fick jag ett brev ifrån synsam idag om att jag ska på återbesök och checka synen. skitBRA! nu ska jag fan ta och skaffa glajjor, eller linser men bongstyriga pappa protesterar. ;/ nu ska vi in till stan. hoppas ni mår bra.
pusspåkinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0