segast i stan.

hey hallå.
vill ni höra anledningen till varför jag inte bloggat på 500 år? well, here it goes:
när jag registrerade min blogg så stod det att jag inte kunde använda min hotmail eftersom jag tidigare haft en annan blogg med samma hotmail, så istället tänkte jag att jag bara kunde komma på en inloggningshotmail, typ "kalabaloooo" för liksom, hur många heter det? iallafall så när jag tänkte blogga stod det att jag var tvungen att logga in på hotmailen och det gick ju inte så bra eftersom jag inte ens hade en hotmail i det namnet så IDAG tog jag ork till mig och gjorde en och som TUR var så var det ingen som hette så, för annars hade det ju kommit ett knasigt mail till den.
aja, anyways.... ni kanske inte fattade ett skit av det jag just skrev men jag har iallafall gjort ett tappert försök and that's all that counts, right? :-)
det har varit sjukt tråkigt att inte kunna bloggat  för jag har varit med om massa skoj under senaste tiden! rix i falun, gig i sundbyberg (love), rix i v-ås and so on...
det e klart att jag ska sätta mig ner och blogga när den roliga tiden e över. just nu sitter jag och snorar. förkyldning sucks! hade rejält med rajraj i helgen så när jag skulle till grönalund i söndags så fick jag världens hostattacker och kunde inte åka.
kikade på moulin rouge idag! iiiih! den va bra :) fast jag hatar dock sorgliga slut. you always end up crying like a baby. ALWAYS! hi hi hi.
jag måste fan sova nu. imorgon ska jag spela kubb med sistah.
nattpuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0