virkning och kär på nytt.

godkväll sockerbitar.
jag mår bättre idag! fortfarande inte på topp, men mycket bättre. :)
idag var skuulan kul. eller ah, så kul som det kan bli iallafall. fick mycket gjort. har påbörjat mattan och börjat virka en halsduk. BLÅ! :D ville vara lite udda, de andra har svarta och vita. så idag har jag suttit och virkat mest hela dagen och faktiskt kommit en bit. jag var dock tvungen att lägga ifrån mig det för att åka upp till ica och handla åt mor. inhandlade även en glass :) hoho. gott såhär i sommar vädret!
sen bråttom som FAN på cykeln hem till OC! jag är sååå inlove i det programmet igen! jag slutade kolla efter att marissa dog för jag trodde inte det skulle vara lika kul men iiiiiiiiih! :) det ääger! för er som undrar så går det 16:35, eller 16:40, det är lite olika. det är 4:e säsongen som sänds... i think. jag SKA ha dom där boxarna :o men bara en kostar ju typ 600 bagis så jag tror inte jag får alla. haha! så det är OC jag är kär på nytt i för dom som undrar.
nu ska jag fortsätta virka tror jag. puwss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0