tråkhelg och kristian stad

tjenixen vänner.
idag är det emd eriks 25th birthday! :) hurra på dig hetnos.
hoppas du får en mysig grillkväll med pojksen!!

idag är det söndag. detta kommer bli ett MYCKET tråkigt inlägg och därför vill jag varna trötta läsare.
vad har jag gjort i helgen? jadu, i fredags gick jag i skolan, kom hem, la mig i soffan, glodde tv. i lördags sov jag LÄNGE och sedan satte jag mig vid datorn och satt där enda tills jag la mig framför tvn och glodde hela kvällen på ingenting! det var verkligen ingenting kul på tvn alls! och idag har jag gått morgonpromenix och legat i solen hela dagen. tack gode gud för solen! jag hade inte överlevt helgen utan den vill jag lova.
hur har eran helg varit? roligare än min, hoppas jag!

jag vill åka till kristian stad i helgen (som jag och sassa kallar den) ;) eller ah, jag trodde den hette så tills mamma började asgarva och sa att den hette krischangsta eller hur fasen hon uttalade den. skitsamma, dit vill jag iallafall! EMD är på kärt besök. det är en jävligt lång sträcka ifrån jävla gävle och ni vet hur fet min plånbok är? not! ...men vi får se. visst finns mirakel. någon som ska till kristianstad förresten?

nu måste jag fortsätta plugga. HEJJA EMELIE! puss på er, solstrålar.

Kommentarer
Postat av: olivia

jag ska ditt:)

2008-04-20 @ 22:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0