svag vs stark.

tjaoaoaoa sötsaker.
jag mår inte så bra... känner mig svag, övergiven, liten och väldigt ensam. jag hatar att känna så! men jag ringde "syster", och mår faktiskt redan bättre nu. jag är bra! ah... tror jag. tack för att du alltid får mig på bra humör. det är inte lätt att tro på sig själv, när andra inte gör det. men jag är stark! jag är fin! jag är underbar! ...så ska man tänka iallafall. och jag ska göra mitt bästa.

HAHA! sitter och lyssnar på rix fm och "what is love" spelas nu... någon mer än jag som tänker på björn göra sina snygga moves på scenen?
nej, det här blir nog slutet av denna blogg... jag måste ner och sy ihop matt trasor.
först vill jag bara tacka alla som finns för mig. ni må bo långt ifrån mig,
men ni är närmast hjärtat. puss guldklimpar.

och natta, jag finns för dig gumman. var stark! jag vet att du klarar dig igenom all skit. jag tror på dig och jag stöttar dig till 110%. jag kommer alltid älska dig hjärtat! <3.

image7

du där! ah! du... du är bäst.

Kommentarer
Postat av: mickan

Du e stark Emelie! Glöm inte det! :)

2008-04-24 @ 20:23:30
Postat av: Lovisa

ooh ja,
han är bäst!
(L)

2008-05-06 @ 14:43:35
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0