katja, solsken och småkryp.

tjaoaoaaaa!
jag har kommit fram till att jag alltid skriver på kvällen. kanske för att det är då jag har minst att göra. anyways... idag har det varit strålande väder :) eller inte bara idag, typ hela veckan. SÅÅÅ UNDERBART! jag har solat som f'n och det börjar ge resultat.
det värsta med sommaren är dock: SMÅKRYP! snälla, vem fan har kommit på den skapelsen? mat till fåglar och blabla. men fåglarna kan äta gräs! :D eller typ maskar och myror, endast dom kan jag leva med. inte MED men dom kan få leva i gräset :) mjaaa! kommer jag nån vart eller? iallafall så hade jag nått småkryp (vet inte vad det var, såg bara att det kröp på väggen och då fick jag PANIK så jag sprang uppför trappan) i mitt vardagsrum! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! kill me! den är fortfarande kvar, men det är INTE jag. nån som vill komma och vara hjälte för en dag?
idag har jag varit i valbo (shopping centrum) och kikat runt lite med katja! :D det var över ett år sedan vi sågs sist. :o tiden går så ofattbart fort. det var sjukt trevligt att se henne igen <3. jag såg massa roliga sjalar, tröjor och små väskor som jag blev kära i, men med 20 spänn till bussen hem så blev det inte ens ett tuggummi. mamma får bjussa mig på nått sen!
ska jag försöka sova eller sitta uppe och oroa mig över krypet? what do you think? humm... sleep maby? YEAH! puwss&natt sockerbitar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0