EMD, bsb och trötthet.

godkväll plutts.
jag sa att jag skulle skriva efter måndag - idag är det onsdag. jag är lite seg men jag har inte mått så bra. i måndags blev allt fel på förmiddagen, jag var väldigt nära på att inte följa med till stockholm... men jag hade ju lagt ner 400:- på biljetten så det kändes fel att stanna hemma.
vi blev insläppta 19:30 och då körde favoritpojksen EMD igång. många EMD fans hade ståplats så det kändes som att jag var ensam på lektaren att skrika. haha! vissa kollade på mig som om jag var dum. men so what? jag är stolt fan, ett MYCKET stolt fan!
dom körde i typ 20 minuter och det var grymt! sen uppträdde nån jäkla smörsångare i 30 min, jag trodde han skulle köra EN låt! inte 10 :/ så det var lite surt och sen efter det var det paus i ytterligare 30 min. så bsb entrade scenen vid 20:50, det var SÅ kul för jag och helena fick syn på Danny och tänkte ställa oss vid ett räcke i närheten och i precis när vi var påväg ner så släcktes allt ned! HAHA! så jag såg inte var jag satte fötterna. och sen samtidigt började publiken skrika som tokar! men det var kul! konserten var äg äg äg! precis i slutet av konserten fick Danny syn på mig och kom fram. han är söt! jag behövde verkligen kramen han gav mig. tack snutt'.

jag är verkligen helt SLUT! kom hem ifrån stockholm vid 23:00 igår och jag satt uppe med mammi till 01:00 och pratade. hade saknat henne väldans mycket!
nu ska jag sova tror jag. klockan är 20:15, men vad gör man? jag måste orka med morgondagen och nationellaprov.
puss&plutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0