...ännu mer depp för den som orkar.

hohoooooooj folks.
fy sjutton! jag känner inte alls för att skriva massa skit, för det kan ju inte vara kul att läsa?! jag vill skriva roliga saker. jag vill kunna skriva att jag mår bra och lever livet. men just nu så känns allt bara åt helvete. ...fortfarande. jag trodde att allt skulle bli bättre, men jag är verkligen på botten nu. men vad säger man? jo, det kan bara bli bättre när det är som värst. så snälla! säg att det påståendet är sant för jag känner att livslusten inte är särskillt hög för tillfället.
jag förstår verkligen inte vad det är för fel på människorna idag? eller är det samhällets fel att man får behandla en människa hur jävla illa som helst, eller är det vi som inte uppfostrar våra ungar rätt? jag vet faktiskt inte. jag vet ingenting längre. förut förlitade jag mig på alla, nu vet jag att det inte funkar att göra så.
nej! nu ska vi prata bra saker. en bra sak som jag kan komma på för tillfället är att det är kortlov! :D förutom att jag firar min valborgsmessoafton ensam så är vi iallafall lediga. WEEEY! låt oss fira... nej, nu ska jag fortsätta svälla. hejsvejs gott folk. och ni som super ikväll, sup lungt och spara de hjärnceller ni har ;)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hey... it can only get better, i think.
Puss / A

2008-05-03 @ 18:38:19
URL: http://alvedonspray.blogg.se
Postat av: Jenny

Hoppas du har skoj nu ikväll =)

2008-05-04 @ 00:06:12
URL: http://missflingan.blogg.se
Postat av: sasssssss

don't worry be happy now. dudududddudddudududd.

2008-05-04 @ 22:08:37
Postat av: äääääääm

A: i guess so... atleast i hope so. tack söt. puss.
J: jag hade rätt kul. du vet hur det var...
sssssssssss: sassa eller? ;) hahah! ska göra mitt bästa, love.

2008-05-04 @ 22:46:27
URL: http://www.emeliewesstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0